Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2007 16:55 - Какво мислите за умората и почивката?
Автор: inthelight Категория: Други   
Прочетен: 2694 Коментари: 4 Гласове:
0



    Денят обикновено започва рано сутрин - и минава толкова бързо между задълженията и веселите моменти.
    Денят завършва късно - когато можеш най-сетне да се усамотиш малко и да отделиш спокойно време за себе си.
    И така, ден след ден.
    Дори и да са приятни ангажиментите, идва ден, когато всичко в теб вика, макар и тихо: иди някъде и разнообрази ежедневието, забрави за задачите и се отдай на истински отдих. Ех, де да можех веднага в този момент да си грабна куфарите и да замина нанякъде, поне за един ден! :)
    Но нищо - трескаво започвам да мисля къде, кога и какво да направя, за да си отдъхна от еднообразното, макар и вълнуващо, ежедневие. Има не малко възможности, стига да може човек да прецени кое ще е по джоба му и кое ще е най-лесно осъществимо: фитнес, излет в планината с приятели, колоездене, процедури като масаж и сауна, волейбол с приятели, плуване, повече сън :), ...
    Ами това е - необходим е баланс между така необходимата работа, приятните, но все пак ангажиращи моменти, и истинската почивка.
    Приятна вечер на всички от блога и приятна почивка! :)
   


Тагове:   Какво,   мислите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doka - Привет Иве! :)))
02.11.2007 10:14
Хубав пост...!!! :))) Напълно съм съгласна с това,което казваш - че е необходим баланс
между работа почивка...! Бог ни е подарил 24ч.в денонощието и право на избор,как да ги разпределим ...Като наш създател,който е загрижен за нас,Той знае от какво точно се нуждаем...и не напразно ни казва в Словото Си... - и да се трудим...и да почиваме...!
Изборът е наш!
Хубав ден от мен! Поздрав! :)))


цитирай
2. inthelight - Здравей, 'doka'! :))
05.11.2007 14:24
Да, човек както сам си направи ежедневието, така ще бъде. Добре, че има ден и нощ, че иначе нямаше да си дадем много почивка :))... Наистина сме създадени за да творим, но имаме нужда от разнообразие и отмора. Колко е хубаво да се загледа човек поне малко в синьото небе и облаците :) - дори това е вид почивка! Бог е създал красив свят и можем да му се наслаждаваме.
Приятен ден, 'doka'! :)
Беше ми приятно да те срещна тук!:
цитирай
3. merita - Ако можех да си изживея един ден к...
03.01.2008 21:39
Ако можех да си изживея един ден както аз си го представям то той би изглеждал горе долу така:
Ставам от сън и с чаша кафе си прочитам малко от моята любима книга Библията и това ме зарежда за деня.Казвам си молитва и потеглям да се срещна с приятни на мен хора,които да са част от моята работа.В срещите си с тези хора искам да говорим само за хубави и позитивни неща.Връщам се у дома и отделям време за дома и децата.Четенето и хубавата музика са част от почивката ми.Мечтая си да прекарвам и повече време с половинката си и то в духовни занимания.
Мисля че не искам много от този живот нали?
Поздрав!
цитирай
4. inthelight - Привет, 'merita'! :)
04.01.2008 14:16
Да, не искаш прекалено много от този живот. Поне аз така си мисля :). Харесва ми дори това, че ти харесваш да прекарваш време в атмосферата на Божиите неща и в обкръжението на хората! :)
Обаче животът включва толкова много и понякога сложни ситуации... Но като че ли в трудните моменти се учим на много неща...
Радвам се да те срещна тук отново!
Поздрав и от мен! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: inthelight
Категория: Други
Прочетен: 133087
Постинги: 27
Коментари: 236
Гласове: 1759
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930